Линк за изтегляне на необходимите документи

Линкът е валиден до : 24.07.2014
Файл : Scan1.PDF
Линк за сваляне : http://dox.bg/files/dw?a=27c1b8b15a
Файл : Договор.doc
Линк за сваляне : http://dox.bg/files/dw?a=eda8ce0218
Файл : Описание.doc
Линк за сваляне : http://dox.bg/files/dw?a=2932f2df35
Файл : ОУ Васил Левски - Пловдив - Публична покана.PDF
Линк за сваляне : http://dox.bg/files/dw?a=7662028c5d
Файл : Техническо предложение.doc
Линк за сваляне : http://dox.bg/files/dw?a=295c1c3737
Файл : Ценови предложения на участниците по трите позиции.doc
Линк за сваляне : http://dox.bg/files/dw?a=debb3fc508

Внимание!        Поради техническа грешка е записано, че участниците трябва да представят Декларация по чл.47, ал.4, а следва да бъде Декларация по чл.47, ал.5.


Основно училище "Васил Левски" обявява публична покана по следните три обособени позиции:


Описание на предмета на поръчката, изисквания към участниците за изпълнение на поръчката и представяне на оферта


1.Описание на предмета на поръчката.
Предметът на обществената поръчка обхваща доставка на оборудване и обзавеждане  на помещения за две подготвителни групи в ОУ „Васил Левски“ – гр. Пловдив,
Поръчката е разделена на три обособени позиции, както следва:


1.Обособена позиция -Доставка на Оборудване и обзавеждане - мебели:
1.
Масички – шестоъгълни, 93х83х46 см. Височина 64 см.
брой
6
2.
Столчета – дървени, с облегалка, височина до седалката 38 см.
брой
45
3.
Гардеробчета с четири клетки, с отделни врати, ширина 140 см. дълбочина 61см. височина 120 см.
брой
10
4.
Секции - 175/180 см.
брой
3
5.
Пейки, размер 120х30х30 см.
брой
2
6.
Офис столове
брой
2
7.
Дървени предпазни решетки за парно
Лин. метър
12
8.
Двуетажни легла тип сандвич със самостоятелни табли -150/70 см. или еквивалентни със заоблени ръбове/ъгли
брой
20
9.
Методичен шкаф 120х100х60 см.
брой
3
10.
Учителско бюро височина 75 см.  Размер на плота 70/90 см
брой
2
11.
Гардероб за бельо 120/200 см., двукрил
брой
1
12.
Чин  двуместен, височина до плота 70 см. и размер на плота 120х50 см
брой
12
13.
Чин двуместен, височина до плота 76 см. и размер на плота 120х50 см
брой
10






2.Обособена позиция  - Доставка на Оборудване и обзавеждане спално бельо и настилки:

1.
Килими - 150/200 см.
брой
2
2.
Комплект спално бельо за легло 150/70 - чаршаф, калъфка и торба (плат 100% памук, хасе или крепон, цветен)
брой
90
3.
Дюшек (дунапрен) за легло 140х70х10 см. + калъф с цип или еквивалентни
брой
40
4.
Протектори за дюшек, непромокаеми 140х70 см.

40
5.
Възглавници 38х50 см. дебелина 6 см, калъф – 100% памук
Пълнеж – антиалергична вата.
брой
44
6.
Олекотена завивка за легло 150/70 см. пълнеж – 200 гр./кв.м.
антиалергична вата, капитонирана.
брой
44










3. Обособена позиция – Доставка на Оборудване и обзавеждане кухненско оборудване:

1.
Хладилник с камера, общ обем на камерата и хладилника минимум 200 литра
брой
1
2.
Кухненски шкаф, размери ГОРЕН РЕД:ШхВхД 130х84х60  ДОЛЕН РЕД ШхВхД 130х57х30.
Всички шкафове долен ред имат общ термоустойчив кухненски плот с дължина 130 см.
брой
1
3.
Количка за сервиране
брой
1
4.
Бойлер проточен
брой
1
5.
Мивка -двойна с монтажен отвор 770х480 мм, дълбочина на коритото 145 мм.
брой
1
6.
Микровълнова печка
 брой
1
Предлаганите цени не могат да надвишават :

За Първа обособена позиция - 16 760 лв. (шестнадесет хиляди седемстотин и шестдесет лв) с ДДС.
За Втора обособена позиция - 10 052  лв. (десет хиляди петдесет и два лв.) с ДДС
За Трета обособена  позиция - 1 610 лв. (хиляда шестстотин и десет лв) с ДДС.

За трите обособени позиции - обща стойност  -  28 422 лв. (двадесет и осем хиляди четиристотин двадесет и два лева).


2. Изисквания към офертата и ценовото предложение на участниците.
Офертата и ценовото предложение трябва да бъдат попълнени на български език и оформени по приложените към документацията образци, както и в съответствие с изискванията на чл. 101в от ЗОП.

Към офертата се прилага декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.  47 от ЗОП, ал. 1,2 и 4. Лицата, за които е налице обстоятелство по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, ще бъдат отстранявани от процедурата.

Изпълнението на поръчката ще се осъществи според техническите изисквания за изпълнение, посочени в документацията.

Ценовото предложение на участника представлява общата цена за изпълнение на дейностите за съответната позиция, с приложени  единични цени.

Техническото предложение на участника съдържа заявен от него ангажимент за изпълнение на дийностите по обществената поръчка съобразно всички изисквания на Възложителя. В него се указва срокът, в който участникът ще изпълни възложените дейности по доставка и монтаж.

Изпълнителят на обществената поръчка и по трите обособени позиции, ще бъде определен чрез посочения критерий „най-ниска предложена цена“.

В случай, че има участници, предложили еднаква цена, приоритет при крласирането има този, предложил по-малък срок за изпълнение.

Предложените от участниците цени за изпълнение на поръчката трябва да са съобразени с финансовия ресурс, който възложителят може да осигури, а именно да съвпадат с размера на допустимите разходи по горепосочените доставки.

Важно! На основание на чл.25, ал.2, т.12 от ЗОПУчастниците могат да кандидатстват по една от трите обособени позиции, както и по трите едновременно.
Участник, чието ценово предложение по обособена позиция съдържа предложение, надхвърлящо максимално допустимата посочена стойност за изпълнение на поръчката по съответнта обособена позиция, ще бъде отстранен от участие в процедурата.

3. Минимални изисквания към участниците

Икономически и финансови възможности
 3.1. Участникът да има оборот от дейности, сходни с обекта на настоящата обществена поръчка, не по-малък от: 30 000 лв. за една година.
Участниците представят справка-декларация в свободен текст, съдържаща изискуемата информация по точка 3.1, придружена от ОПР и Баланс на участника за последните 3 финансови години.


Технически възможности
            3.2. Списък на договори за доставка, сходни по предмет на тези, които са предмет на поръчката по съответните обособени позиции,  изпълнени през последните 5 /пет/ години, включително стойностите на договорите, датите и възложителите, с посочени още кратко описание на изпълнените работи, дял на участника в изпълнението на поръчката, място на изпълнение, срок за изпълнение. Информацията се предоставя в декларация-списък в свободен текст, като към списъка се прилагат доказателства за изпълнение на описаните договори, по които участникът може да е бил изпълнител или подизпълнител.
Изискването е за наличие на минимум един договор
Към декларацията, се прилагат копия от договорите, със заличена информация в тях, по преценка на участника, представляваща търговска тайна или разкриваща лични данни.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице,  изискванията важат за обединението като цяло.

4. За изпълнението на поръчката по участникът трябва да разполага с екип, в минимално изискуем състав, от 3-ма работника.

Участникът прилага в офертата си декларация в свободен текст за наличния  работен състав,

Забележка: Участник, неотговарящ на някое от поставените от Възложителя изисквания, записани по-горе, може да бъде отстранен от участие в процедурата.

5. Срок на договора и място на изпълнение
5.1.Срокът на договора, който ще бъде сключен с участника, предложил най-ниска цена, се предлага от оферента и не може да надвишава максимално предвидения в настоящата обществена поръчка срок, а именно 20.08.2014 г..
5.2. Мястото на изпълнение е на територията ОУ „Васил Левски“ –гр. Пловдив

6. Стойност на договора и начин на плащане.
Стойностите на договорите по отделна обособена позиция се ограничават до посочените за всяка обособена позиция, лимитни стойности. Плащането се извършва след приемане на дейностите по обществената поръчка, на посочената от класирания на първо място кандидат банкова сметка.

7. Краен срок за предаване на офертите:
1. Офертите трябва да бъдат представени на възложителя на адрес: Пловдив, ул. „Ралица” № 2, не по-късно от деня и часа, посочени в публичната покана.
2. При приемане на офертите върху плика се отбелязват поредният номер, датата и часът на получаването, като посочените данни се записват във входящия регистър на ОУ „Васил Левски“ – гр. Пловдив

8. Просрочени оферти
Оферта, получена от възложителя след срока, посочен в публичната покана, ще бъде върната неразпечатана на участника. Не се приемат оферти поставени в незапечатан плик или с нарушена цялост. Такива оферти се връщат на участника и това се отбелязва в регистъра.

9. Други указания
1. Определеният за изпълнител на поръчката участник, при сключване на договор представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.
2. Определеният за изпълнител на поръчката участник, при подписване на договора представя банкова сметка за вписване в договора.     

Във връзка с провеждането на процедурата и подготовката на офертите от участниците за въпроси, които не са разгледани в настоящите указания, се прилагат ЗОП и ППЗОП.


ЦЕНОВИ ОФЕРТИ



Обособена позиция 1 

ЦЕНОВА ОФЕРТА по обособена позиция 1
ДО
ОУ „Васил Левски“ – гр. Пловдив
ул. «Ралица» 2

Наименование на участника:
…………………………
Правно-организационна форма на участника:
        (търговското дружество или обединение или друга правна форма)
Седалище по регистрация:
…………………………
Булстат номер:
…………………………
Пълен адрес за кореспонденция:
(държава, град, пощенски код, улица, №)
Телефонен номер:
…………………………
Факс номер:
…………………………
Електронен адрес:
……………………………
Лице за контакти:
…………………………..


Разплащателна сметка:                               
IBAN сметка............................................                

BIC код на банката .................................                

Банка: ......................................................                

Град/клон/офис: .....................................                  
Адрес на банката:...................................                 











УВАЖАЕМИ ГОСПОДА,

С настоящото, Ви представяме нашата ценова оферта за участие в обявената от Вас обществена поръчка,по обособена позиция 1
           

Общата цена на нашата оферта възлиза на:
.......................................... лева без включен ДДС
/словом: …...............................................………………….../
или .................................. лева с включен ДДС
/словом: ………………................................................……….../
                                  
При несъответствие между сумата, написана с цифри, и тази, написана с думи, важи сумата, написана с думи.
                
При така предложената от нас цена, в нашата ценова оферта сме включили всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на Възложителя.
Срок на валидност на офертата ни е........................................дни ( минимум 90 дни),  от датата на изтичане срока за получаване на офертите.

НАЧИН НА ЦЕНООБРАЗУВАНЕ НА ПРЕДЛОЖЕНАТА ЦЕНА







Доставки по Обособена позиция 1

№ по ред

Единица мярка
Брой единици
Единична цена лв.
Сума лв.

1
2
3
4
5
6

1.
Масички – шестоъгълни, 93х83х46 см. Височина 64 см.
брой
6


2.
Столчета – дървени, с облегалка, височина до седалката 38 см.
брой
45


3.
Гардеробчета с четири клетки, с отделни врати, ширина 140 см. дълбочина 61см. височина 120 см.
брой
10


4.
Секции - 175/180 см.
брой
3


5.
Пейки, размер 120х30х30 см.
брой
2


6.
Офис столове
брой
2


7.
Дървени предпазни решетки за парно
лин. метър
12


8.
Двуетажни легла тип сандвич със самостоятелни табли -150/70 см. или еквивалентни
брой
20


9.
Методичен шкаф 120х100х60 см.
брой
3


10.
Учителско бюро височина 75 см.  Размер на плота 70/90 см
брой
2


11.
Гардероб за бельо 120/200 см., двукрил
брой
1


12.
Чин  двуместен, височина до плота 70 см. и размер на плота 120х50 см
брой
12


13.
Чин двуместен, височина до плота 76 см. и размер на плота 120х50 см
брой
10


ОБЩО :
/...................../ лв.
С ДДС :                                                                                                                                              /......................../ лв.

Забележка : Общата сума, предложена от участниците по обособена позиция 1 не може да надвишава сумата от 16 760 лв. с  ДДС !
Обособена позиция 2


ЦЕНОВА ОФЕРТА по обособена позиция 2
ДО
ОУ „Васил Левски“ – гр. Пловдив
ул. «Ралица» 2

Наименование на участника:
…………………………
Правно-организационна форма на участника:
        (търговското дружество или обединение или друга правна форма)
Седалище по регистрация:
…………………………
Булстат номер:
…………………………
Пълен адрес за кореспонденция:
(държава, град, пощенски код, улица, №)
Телефонен номер:
…………………………
Факс номер:
…………………………
Електронен адрес:
……………………………
Лице за контакти:
…………………………..


Разплащателна сметка:                               
IBAN сметка............................................                

BIC код на банката .................................                

Банка: ......................................................                

Град/клон/офис: .....................................                  
Адрес на банката:...................................                 


УВАЖАЕМИ ГОСПОДА,

С настоящото, Ви представяме нашата ценова оферта за участие в обявената от Вас обществена поръчка,по обособена позиция 2
Общата цена на нашата оферта възлиза на:
.......................................... лева без включен ДДС
/словом: …...............................................………………….../
или .................................. лева с включен ДДС
/словом: ………………................................................……….../
                                  
При несъответствие между сумата, написана с цифри, и тази, написана с думи, важи сумата, написана с думи.

                
При така предложената от нас цена, в нашата ценова оферта сме включили всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на Възложителя.
Срок на валидност на офертата ни е........................................дни ( минимум 90 дни),  от датата на изтичане срока за получаване на офертите.

НАЧИН НА ЦЕНООБРАЗУВАНЕ НА ПРЕДЛОЖЕНАТА ЦЕНА







Доставки по Обособена позиция 2
(в лева)
№ по ред
Вид
Единица мярка
Брой единици
Единична цена
Сума
(броя единици, умножени по единичната цена)
1
2
3
4
5
6

1.
Килими - 150/200 см.
брой
2


2.
Комплект спално бельо за легло 150/70 - чаршаф, калъфка и торба
брой
90


3.
Дюшек (дунапренов) за легло 140х70х10 см. + калъф с цип (или еквивалентни)
брой
40


4.
Протектори за дюшек, непромокаеми 140х70 см

40


5.
Възглавници 38х50 см.
брой
44


6.
Олекотена завивка за легло 150/70 см
брой
44


ОБЩО :
/...................../ лв.
С ДДС :                                                                                                                                              /......................../ лв.

Забележка : Общата сума, предложена от участниците по обособена позиция 2 не може да надвишава 10052 лв. с  ДДС !
Обособена позиция 3


ЦЕНОВА ОФЕРТА по обособена позиция 3
ДО
ОУ „Васил Левски“ – гр. Пловдив
ул. «Ралица» 2

Наименование на участника:
…………………………
Правно-организационна форма на участника:
        (търговското дружество или обединение или друга правна форма)
Седалище по регистрация:
…………………………
Булстат номер:
…………………………
Пълен адрес за кореспонденция:
(държава, град, пощенски код, улица, №)
Телефонен номер:
…………………………
Факс номер:
…………………………
Електронен адрес:
……………………………
Лице за контакти:
…………………………..


Разплащателна сметка:                               
IBAN сметка............................................                

BIC код на банката .................................                

Банка: ......................................................                

Град/клон/офис: .....................................                  
Адрес на банката:...................................                 



УВАЖАЕМИ ГОСПОДА,

С настоящото, Ви представяме нашата ценова оферта за участие в обявената от Вас обществена поръчка,по обособена позиция 3
           
Общата цена на нашата оферта възлиза на:
.......................................... лева без включен ДДС
/словом: …...............................................………………….../
или ................................. лева с включен ДДС
/словом: ………………................................................……….../
При несъответствие между сумата, написана с цифри, и тази, написана с думи, важи сумата, написана с думи.
 При така предложената от нас цена, в нашата ценова оферта сме включили всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на Възложителя.
Срок на валидност на офертата ни е........................................дни ( минимум 90 дни),  от датата на изтичане срока за получаване на офертите.

НАЧИН НА ЦЕНООБРАЗУВАНЕ НА ПРЕДЛОЖЕНАТА ЦЕНА







Доставки по обособена позиция 3
(в лева)
№ по ред
вид
Единица мярка
Брой единици
Единична цена
Общо Сума
(броя единици, умножени по единичната цена)
1
2
3
4
5
6

1.
Хладилник с камера, общ обем на камерата и хладилника минимум 200 литра
          брой
1


2.
Кухненски шкаф, размери ГОРЕН РЕД:ШхВхД 130х84х60  ДОЛЕН РЕД ШхВхД 130х57х30.
Всички шкафове долен ред имат общ термоустойчив кухненски плос с дължина 130 см.
брой
1


3.
Количка за сервиране
брой
1


4.
Бойлер проточен
брой
1


4.
Мивка -двойна с монтажен отвор 770х480 мм, дълбочина на коритото 145 мм.
брой
1


5.
Микровълнова печка
          брой
1


ОБЩО:
/.........................../ лв.
С ДДС
               /............................/ лв.


Забележка : Общата сума, предложена от участниците по обособена позиция 3 не може да надвишава 1610 лв. с ДДС !


Д О Г О В О Р


ОБРАЗЕЦ!               


Д О Г О В О Р


№ ______/___.___._____г.

З А   ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБОРУДВАНЕ

Днес, ........................... 2014 г., в гр. Пловдив, между ОУ “Васил Левски”, Пловдив, ул. “Ралица” № 2, ЕИК ……………… представлявано от Гергана Красимирова Витева, Директор, наричан за краткост в договора ВЪЗЛОЖИТЕЛ от една страна
и …………………………………………………………………… с адрес
……................................................................................................................................,
ЕИК ……………………, банкова сметка IBAN …………………………………… BIC…………….банка…………………………..представлявано от управителя …………………………..………………………, класиран след провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка, наричан за краткост ИЗПЪЛНИТЕЛ, от друга страна за следното:

I. ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА
1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да извърши
доставка на обзавеждане и/или оборудване на две подготвителни групи и І-V клас при цени и условия, подробно описани в поканата и в ценовите оферти, представляващи неразделна част от този договор по обособена позиция/позиции ………. .................................................

II. ЦЕНИ
1. Общата стойност на договора е ………………………… лв.
(…………………………………………………………………………..) с ДДС,
описани в Ценовите оферти.
2. Предложените цени от офертата са окончателни, не подлежат на
допълнително договаряне. Ценовите оферти са неразделна част от настоящия договор.
 
ІІІ. НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ
1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ договорената цена по договора след приемане от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ  на извършените доставка и монтаж без забележки, до 10 дни след подписването на съответния приемателно-предавателен протокол.
2. Доставка и монтаж, изпълнени в отклонение от определените в договора срокове, по вина на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ не се изплащат от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в частта, която се отклонява от сроковете.
3. Плащането ще се извърши по банков път в посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка.

ОБРАЗЕЦ!

БАНКА:……………………………….
BIC…………………………………..
IBAN ……………………………..

IV. СРОКОВЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ
1. Срокът за изпълнение на договорените видове работи е 20 календарни дни. Срокът за изпълнение започва да тече от датата на подписване на настоящия договор и приключва с подписване на приемателно-предавателен протокол.
Крайната дата на изпълнение не може да е след 20.08.2014 г.
2. Изпълнението на договора може да се спира при следните условия:
2.1. Изключително неблагоприятни климатични условия, установени с
двустранен протокол.
2.2. Форсмажорни обстоятелства като природни бедствия, война, граждански размирици и други.
2.3. Невъзможност от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ да осигури достъп
до площадката за извършване на доставка и монтаж, установена
с двустранно подписан протокол. 
3. При наличие на  спиране работата поради изброените в т.2 условия,
крайният срок на изпълнението се увеличава съобразно срока на спирането.
4. След завършване на доставката и монтажа се съставя констативен протокол за установяване на годността и за приемане на извършените доставка и монтаж, и за установяване годността на монтираното обзавеждане и оборудване.

V. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ
1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право във всеки момент от изпълнението на настоящия договор да осъществява контрол върху качеството и количеството на договорените доставка и монтаж.
2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да анулира договора и да отстрани ИЗПЪЛНИТЕЛЯ при закъснение от повече от 5 работни дни или груби пропуски в качеството, без това да освобождава последния от по-нататъшна отговорност.
5. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да поиска от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ отстраняването на всяко лице, показало некомпетентност и/или небрежно отношение към изпълнението на предмета на договора.
6. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да изисква некачествено изпълнените работи да бъдат отстранени или поправени, като допълнителните разходи са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
7. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да осигури свободен достъп до обекта в работното време на училището – 08 до 17 часа всеки работен ден, за срока на договора.
8. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава в срок до 3 работни дни след края на доставката и монтажа, да приеме извършените работи с приемателно-предавателен протокол.
8.1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да приеме извършените  работи както следва:
8.1.1. Без забележки, при което изплаща цялата дължима сума;

ОБРАЗЕЦ!

8.1.2. Със забележки, и отправяне на препоръки за отстраняването им , в определен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ срок, за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, при което крайната сума се заплаща след отстраняване на забележките;
8.1.3. Със забележки и заплащане на дължимата сума с наложена санкция до 15 % от стойността на договора за трудно отстраними недостатъци.
9. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не носи отговорност за вредите причинени на трети лица или имущества от страна на служители на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в процеса на изпълнение на услугата.

VІ. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ИЗПЪЛНИТЕЛЯ
1. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да извърши възложените му дейности съгласно изискванията на възложителя, при спазване на техническите правила за изпълнение
на предмета на договора, правилата за противопожарна безопасност и изискванията за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд.
2. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава при изпълнение на доставката и монтажа, да използва стандартни и качествени материали и изделия.
3. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ предоставя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ достъп до местата на извършване на дейности по договора, с цел текущ контрол.
4. За доставеното и монтирано оборудване и обзавеждане се определя гаранционен срок.
5. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да отстрани за своя сметка в 5- дневен срок, след писмено уведомяване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, всички появили се дефекти и недостатъци на доставеното и монтирано оборудване и обзавеждане, в гаранционен срок.
6. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ носи материална отговорност за причинени имуществени вреди в района на училището.
9. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ носи пълна отговорност за нанесени увреждания на служители на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или на трети лица. 
 10. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ поема пълна отговорност за качествено и срочно изпълнение на възложените работи, гарантирайки цялостна охрана и безопасност на труда.

VІІ. ГАРАНЦИОННИ СРОКОВЕ
1. Гаранционните срокове за доставеното и монтирано оборудване е 3 (три) г. , а за всички ел. уреди – срока на гаранция е еднакъв с този на производителя.
2. Гаранционните срокове започват да текат от датата на подписване на приемателно-предавателния протокол.
3. По време на гаранционният срок ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ отстранява за своя сметка констатираните дефекти, след писмено уведомяване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.


VІІІ. НЕИЗПЪЛНЕНИЕ И ОТГОВОРНОСТИ


ОБРАЗЕЦ!

1. При забава на доставката и монтажа, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ дължи неустойка в размер на 0,5 % за всеки просрочен ден от стойността на договора, но не повече от 10 % от стойността на договора.

2. При забавяне плащанията извън срока, посочен в раздел ІІІ, по вина на
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, последният разплаща дължимата сума с лихва в размер на 0,5 %, от стойността на договора за всеки просрочен ден, но не повече от 10 % от стойността на договора.

3. При установяване на некачествено изпълнени дейности по договора, влагане на лошокачествени или нестандартни материали, установени с констативен протокол, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ спира изпълнението им и не заплаща разходите за тях. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ възстановява за своя сметка некачествено изпълнените дейности по договора. Срокът за изпълнение на договора не се променя.

4. При едностранно прекратяване изпълнението на предмета на договора от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, без доказана причина, писмено заявена и приета като
основателна от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, същият дължи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ неустойка в размер на 15 % от общата стойност на договорените работи /раздел ІІ т. 1. от
договора/, които следва да бъдат внесени по сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в петдневен срок от датата на прекратяването на изпълнението на предмета на договора.

ІХ. ОБЩИ УСЛОВИЯ

1. Страните се задължават стриктно да спазват българското законодателство.

2. Договорът се прекратява автоматично при:
2.1. Неизпълнение от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок, извън обстоятелствата описани в раздел ІV;
2.2. При забавяне в изпълнението на СМР, съгласно договора, с
повече от 5 дни.

3. Изпълнението на настоящия договор ще се контролира от
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ – ОУ “Васил Левски”, гр. Пловдив.

4. Страните по настоящия договор ще решават споровете, възникнали
относно неизпълнението му по взаимно съгласие, а при непостигане на
съгласие - по реда на действащото законодателството на Република
България.

5. Нищожността на някоя клауза от договора или на допълнително
уговорените условия не водят до нищожност на друга клауза или на
договора като цяло.

ОБРАЗЕЦ!

6. Неразделна част от този договор е ценовото предложение (оферта)
на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ – Приложение № 1.


Настоящият договор се състави в два еднообразни екземпляра, по
един за всяка една от страните.


Приложение:
Приложение № 1 – ценово предложение от офертата/оферти.


 ЗА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ:                                                        ЗА ИЗПЪЛНИТЕЛЯ:

ГЕРГАНА ВИТЕВА:                                                          ……………………………
Директор на ОУ “В. Левски”                                            ……………………………

………………………..
Счетоводител:

Пенка Иванова
......................................



*********************************************************************************



 ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ

За изпълнение на обществена поръчка с предмет: Доставка на оборудване и обзавеждане  на помещения за две подготвителни групи и І-V клас в ОУ „Васил Левски“ – гр. Пловдив


________________________________________________________________
Наименование на участника


АДМИНИСТРАТИВНИ СВЕДЕНИЯ:
Седалище и адрес на управление:
· Страна, код, град, община
· Квартал, ул., №,
· Телефон, факс,
· E-mail:

Единен идентификационен код
БУЛСТАТ
Инд. № по ЗДДС

Банкови сметки
Обслужваща банка
· Град, клон, офис
· Титуляр на сметката
· Банкова сметка (IBAN)
· Банков код (BIC)

Данни за подателя /законния
представител/ пълномощника:
· Трите имена
· Л.к. №, дата, изд. от, ЕГН
· Длъжност
· Телефон / факс / e-mail:



 УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА,

 1. Заявяваме, че желаем да участваме в процедура за избор на изпълнител
по реда на глава 8а от ЗОП с горепосочения предмет и сме готови да я изпълним
изцяло в съответствие с изискванията на възложителя и при условията, обявени в
поканата и приети от нас. Декларираме, че сме запознати с условията в обявената от Вас процедура и изискванията на ЗОП.
 2. Предложение за изпълнение на поръчката – В случай, че бъдем избрани за
изпълнител ще доставим:


1.Обособена позиция -Доставка на Оборудване и обзавеждане - мебели:
1.
Масички – шестоъгълни, 93х83х46 см. Височина 64 см.
брой
6
2.
Столчета – дървени, с облегалка, височина до седалката 38 см.
брой
45
3.
Гардеробчета с четири клетки, с отделни врати, ширина 140 см. дълбочина 61см. височина 120 см.
брой
10
4.
Секции - 175/180 см.
брой
3
5.
Пейки, размер 120х30х30 см.
брой
2
6.
Офис столове
брой
2
7.
Дървени предпазни решетки за парно
Лин. метър
12
8.
Двуетажни легла тип сандвич със самостоятелни табли -150/70 см. или еквивалентни със заоблени ръбове/ъгли
брой
20
9.
Методичен шкаф 120х100х60 см.
брой
3
10.
Учителско бюро височина 75 см.  Размер на плота 70/90 см
брой
2
11.
Гардероб за бельо 120/200 см., двукрил
брой
1
12.
Чин  двуместен, височина до плота 70 см. и размер на плота 120х50 см
брой
12
13.
Чин двуместен, височина до плота 76 см. и размер на плота 120х50 см
брой
10






2.Обособена позиция  - Доставка на Оборудване и обзавеждане спално бельо и настилки:

1.
Килими - 150/200 см.
брой
2
2.
Комплект спално бельо за легло 150/70 - чаршаф, калъфка и торба (плат 100% памук, хасе или крепон, цветен)
брой
90
3.
Дюшек за легло (дунапрен) 140х70х10 см. + калъф с цип или еквивалентни
брой
40
4.
Протектори за дюшек, непромокаеми 140х70 см.
брой
40
5.
Възглавници 38х50 см. дебелина 6 см, калъф – 100% памук
Пълнеж – антиалергична вата.
брой
44
6.
Олекотена завивка за легло 150/70 см. пълнеж – 200 гр./кв.м.
антиалергична вата, капитонирана.
брой
44










3. Обособена позиция – Доставка на Оборудване и обзавеждане кухненско оборудване:

1.
Хладилник с камера, общ обем на камерата и хладилника минимум 200 литра
брой
1
2.
Кухненски шкаф, размери ГОРЕН РЕД:ШхВхД 130х84х60  ДОЛЕН РЕД ШхВхД 130х57х30.
Всички шкафове долен ред имат общ термоустойчив кухненски плос с дължина 130 см.
брой
1
3.
Количка за сервиране
брой
1
4.
Бойлер проточен
брой
1
5.
Мивка -двойна с монтажен отвор 770х480 мм, дълбочина на коритото 145 мм.
брой
1
6.
Микровълнова печка
 брой
1
Предлаганите цени не могат да надвишават :

За Първа обособена позиция - 16 760 лв. (шестнадесет хиляди седемстотин и шестдесет лв) с ДДС.
За Втора обособена позиция - 10 052  лв. (десет хиляди петдесет и два лв.) с ДДС
За Трета обособена  позиция - 1 610 лв. (хиляда шестстотин и десет лв) с ДДС.

За трите обособени позиции - обща стойност  -  28 422 лв. (двадесет и осем хиляди четиристотин двадесет и два лева). 

Предлагаме срок за доставка и монтаж: ………………………..







 (участник)
 ………………………………………
 дата подпис, печат